GPS Repair iPhone 12 Pro Max

GPS Repair iPhone 12 Pro Max
  • GPS Repair iPhone 12 Pro Max

GPS Repair iPhone 12 Pro Max

100007
Apple

Device: Mobile

Έχει μειωθεί αισθητά η διάρκεια ζωής της μπαταρίας του iPhone σας; H μπαταρία τελειώνει πιο σύντομα απ' ότι παλαιότερα, ενώ κάνετε την ίδια χρήση; Σβήνει απρόοπτα το τηλέφωνό σας ενώ δείχνει ακόμα υψηλό ποσοστό μπαταρίας; Ίσως ήρθε η στιγμή να αλλάξετε την μπαταρία σας! Θέλετε να γίνει αντικατάσταση της μπαταρίας του τηλεφώνου σας, σήμερα κιόλας; Στην ΤΕΛΚΑ σας αντικαθιστούμε την μπαταρία και επαναφέρουμε τη συσκευή σας σε πλήρη λειτουργικότητα, σε χρόνο μηδέν.

Spend €100.00 more and get Free Shipping!
Free shipping applies to orders shipped within Greece and up to 5 kg in weight or volume.
Έχει μειωθεί αισθητά η διάρκεια ζωής της μπαταρίας του iPhone σας; H μπαταρία τελειώνει πιο σύντομα απ' ότι παλαιότερα, ενώ κάνετε την ίδια χρήση; Σβήνει απρόοπτα το τηλέφωνό σας ενώ δείχνει ακόμα υψηλό ποσοστό μπαταρίας; Ίσως ήρθε η στιγμή να αλλάξετε την μπαταρία σας! Θέλετε να γίνει αντικατάσταση της μπαταρίας του τηλεφώνου σας, σήμερα κιόλας; Στην ΤΕΛΚΑ σας αντικαθιστούμε την μπαταρία και επαναφέρουμε τη συσκευή σας σε πλήρη λειτουργικότητα, σε χρόνο μηδέν.

Τι περιλαμβάνει η επισκευή:

Στο κόστος αλλαγής μπαταρίας συμπεριλαμβάνεται το ανταλλακτικό, η εργασία και η 2 ετών εγγύηση καλής λειτουργίας.

Χρόνος επισκευής:

Εάν μας φέρετε τη συσκευή σε περίπου από 20 λεπτά! Εάν μας τη στείλετε μέσω της υπηρεσίας courier που παρέχουμε, την επισκευάζουμε και τη στέλνουμε πίσω την ίδια μέρα που την παραλάβαμε.

Η μπαταρία μπορεί να θέλει αντικατάσταση εάν:

  • η συσκευή δεν φορτίζει
  • η μπαταρία έχει φουσκώσει
  • η συσκευή κάνει επανεκκινήσεις
  • έχει μειωθεί αισθητά η διάρκεια της μπαταρίας
  • η συσκευή κλείνει ξαφνικά σε ποσοστό μεγαλύτερο του 1%
  • το ποσοστό μπαταρίας έχει κολλήσει και δεν αυξομειώνεται
Υπάρχει περίπτωση για τη βλάβη που παρουσιάζει η συσκεύη σας, να μη φταίει η μπαταρία αλλά να είναι πρόβλημα της μητρικής πλακέτας. Μην σας ανησυχεί, μπορούμε να επέμβουμε και στη μητρική πλακέτα! Με μια γρήγορη διάγνωση, σας ενημερώνουμε εάν το πρόβλημα οφείλεται στη μπαταρία ή στο κύκλωμα διαχείρισης ρεύματος της μητρικής πλακέτας.

Η υπηρεσία αυτή συμπεριλαμβάνει:

  • Πλήρη έλεγχο ΠΡΙΝ από την επισκευή, για να εντοπίσουμε αν το iPhone X έχει κάποιο άλλο πρόβλημα.
  • Αφαίρεση του χαλασμένου ανταλλακτικού από το iPhone X και αντικατάσταση με καινούργιο.
  • Πλήρης έλεγχος του iPhone X ΜΕΤΑ την επισκευή, για επιβεβαίωση πως όλα δουλεύουν σωστά πριν σας το επιστρέψουμε.
  • 2 χρόνια εγγύηση για την συγκεκριμένη επισκευή και τα ανταλλακτικά.
100007

Data sheet

Brand
Apple
Device
Mobile
Repair
GPS Repair
Series
12 Series
Model
iPhone 12 Pro Max

Spare parts

All spare parts for electronic devices (mobile phones - tablets - laptops) have a time warranty of 3 months from the date of purchase.

The warranty on all spare parts can only be valid if the products are in the condition in which they were purchased.

Spare parts that have been installed, have suffered any damage (breakage - scratches - moisture marks - cut cable) or have the protective gels removed can not be covered by the warranty*. Spare parts, and especially screens, which are returned due to a customer's wrong order, device damage or were not used in the repair will only be accepted within 14 calendar days from the date of purchase. In order to accept their return, a refund request must have been made electronically and the amount will be credited after a technical inspection by our company for the correct operation of the spare part.

Batteries

All phone and tablet batteries have a 6-month warranty from the date of purchase. Batteries that have been damaged during installation (puncture - tear - cut cable) can not be covered by the warranty.

Accessories

All accessories (chargers - cables - handsfree - converters) have a 6-month warranty.

In all the above cases the Proof of Purchase/Invoice of the product must be presented, otherwise no replacement or credit can be processed.

The agreed repair price refers only to the reported damage. In the case of additional damage found during the diagnosis, you will be informed again about the new repair cost. The repair warranty is not valid if the spare part malfunction results from customer misuse (liquids, breakage, distortion, pressure). In case of oxidized device (humidity) no future guarantee can be given. When delivering the device for repair, all the cards (SIM, SD) and any accessories (case, chargers) must have been removed, as the company does not bear any responsibility in case of their loss.

The company is not responsible for the loss of your data in an attempt to repair your device. The customer should make sure to get backup copies of their data before any repair attempt. The customer can ask the company to get backup copies if possible at the appropriate cost. The company stores your device for up to 6 months. If the deadline has passed and the customer has not received their device after telephone or electronic notifications then the device is given for recycling.

The customer accepts that by delivering their device for repair, the manufacturer's warranty may be forfeited and therefore exempts our company from the forfeiture of the manufacturer's warranty, due to our repair or attempt for repair of the device.